Visie op Hospitality
Hospitality is een containerbegrip. Je kan er van alles bij bedenken. Iedereen is altijd ergens ‘gast’ en waar een gast is, is altijd een ‘gastheer’. Met goed gastheerschap kan je het verschil maken. Het gaat er wat mij betreft om of je je welkom voelt als je ergens komt en verblijft. Als je je welkom voelt, zal je eerder ‘ja zeggen’, output leveren, open zijn, zaken doen, iets besteden. Goed gastheerschap geeft een goed gevoel en is een commercieel thema!

Visie op Facility management
Facility management is de belangrijkste bijzaak. Het gaat natuurlijk altijd om de hoofdzaak. De komende jaren staat facility management voor de uitdaging ‘het nieuwe werken’ maximaal te faciliteren. En goed gastheerschap te verankeren in haar dienstverlening.
In de kantorenmarkt zal de grootste verandering plaatsvinden, mensen willen altijd, overal en on-line kunnen werken. Kantoren zijn ontmoetingsplekken om elkaar te inspireren en samen te werken aan projecten. Daar hoort bij een aangename omgeving, gemak, comfort, service en een hoog niveau van gastheerschap.

In de industriële sector zal het accent vooral liggen op efficiency, veiligheid, service en gemak. Ook hier kan gastheerschap het werken aangenamer maken.

In de wereld van Leisure wordt genieten en verwennen nog belangrijker, jezelf helemaal thuis voelen. Gastheerschap op het hoogste niveau is hier een vereiste.

Ook in uw sector geldt: goed gastheerschap maakt het verschil. Het versterkt uw missie en visie en vergemakkelijkt de realisatie van uw doelstellingen.